Brev:
Stadig ingen tænder
16. november 2011
Alder:
8 mdr.
Stadig ingen tænder
Hej Helen.
Ja så dukkede der (endelig :-D) et nyt spørgsmål op.
Det drejer sig om Marcus som nu bliver 8 mdr her den 23 november.
Han har stadig ik så meget som skyggen af en tand på vej.
Er det ik ret sent at han får tænder ?
Det jeg egentlig gerne ville høre dig om det er hvad han må få at spise ?
Eller rettere, hvad han kan spise?
Jeg har prøvet med bitte små rugbrødshapser, med sådan noget lyst blødt bondebrød, hvor jeg har kommet smør og leverpostej på.
Det vil han ik.
Han vil ik tygge på en skrællet gulerod, han vil ik tygge på rugbrøds skorper.
Nu ska det self lige siges at han heller ik er under ernæret, så det gør måske ik så meget. Men alligevel har han jo godt af forskellige ting.
Han får stadig sin MME, og han drikker masser af vand (af kop) han kan ik så godt li rigtig mælk.
Han spiser næsten alle former for grød, han spiser kartoffelmos med kødboller, eller fisk, og masser af grøntsager. Som jeg self moser godt, da han ik har nogen tænder.
Med venlig hilsen
Pernille.